Ett stort tack till alla som var nere på stranden och arbetade i lördags.
Vi hann med att både rensa ogräs, räta upp och stadga staketet, sätta dit stöttorna till bryggan, fylla igen hål vid stockarna, fixa till uppfarten till parkeringen och måla hela anläggningen (förutom staketet) – bra jobbat alla som var med!
Bilder från arbetsdagen finns här och bilder på resultatet finns under Bilder i menyn.














